Voorbereidingen

15 december 2014 - Hattem, Nederland

Ik vond het tijd worden dat ik mijn eerste blog ging schrijven. Ik ben weliswaar nog in Nederland, maar het duurt niet lang meer voor ik wegga. Op 6 januari stap ik op het vliegtuig naar Lima, Peru, om vandaar middels een binnenlandse vlucht door te reizen naar Chiclayo. In die regio, mogelijk ook in Trujillo (een stad iets ten zuiden van Chiclayo) ga ik een half jaar ondersteunend werk in de kerk doen namens de GZB. Ik heb enorm veel zin om te vertrekken, alleen de laatste voorbereidingen nog en dan gaan!

Afgelopen zaterdag was het benefiet-kerstconcert dat ik heb georganiseerd om deze reis voor een deel te kunnen betalen. Het was een hele mooie avond, ik heb zelf genoten van de muziek en ik denk dat dat ook geld voor de andere aanwezigen. Ik ben ook erg dankbaar voor iedereen die heeft geholpen, erbij was en een donatie heeft gegeven. Ik ben in ieder geval alvast in de kerstsfeer, en kerst is een van de laatste dingen die ik nog beleef hier in Nederland voor ik naar Peru afreis.

Gisteravond ben ik uitgezonden namens de kerk in Hattem, ook dat was een mooi moment. Erg fijn om de gemeente zo achter me te voelen staan. Ik hoop dat de ervaringen die ik opdoe in Peru niet alleen voor mij zelf maar ook hier tot inspiratie mogen zijn.

Voor nu is dat alles wat ik te vertellen heb, er zullen nog meerdere updates volgen!